لوگو زیمنس - An Overview

Wiki Article

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حال حتی اگر برق متصل نیز قطع شود برنامه در پی ال سی لوگو به طور کامل ذخیره شده است.

امروزه، در صنعت برق، استفاده از نرم‌افزارهای کنترل‌کننده و سخت‌افزار امری اجتناب‌ناپذیر و ضروری است. به‌طورکلی، کنترل‌کننده‌ها به دو دسته مینی پی ال سی (لوگو) و پی ال سی تقسیم می‌شوند. پی ال سی لوگو از کنترل‌کننده‌های کوچک بسیار پرکاربرد در حوزه برق کشور محسوب می‌شود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این طرز نمایش از قدیم در سیستم‌های رله‌ای متداول بوده، نقشه‌های مدار فرمان اکثراً به این روش ترسیم می‌شوند.

در این مراکز (پارس اتوماسیون توانا) قادر خواهید بود که از قیمت فروش انواع مدل لوگو زیمنس و پی ال سی با خبر شوید و با کیفیت ترین آن را به نرخ پایین تهیه کنید.

از مزایای لوگو زیمنس می توان به مواردی همچون؛ حجم کوچک و مناسب برای نصب در مکان های مختلف، نصب راحت بدون نیاز به تخصص، استفاده در اجرای پروژه های اتوماسیون کوچک، سیم کشی کم و برنامه نویسی ساده و از همه مهمتر استفاده به عنوان ماژول هوشمند منطقی اشاره کرد.

استفاده از کنترل کننده ها امکان ایجاد تغییرات بدون نیاز به قطع اتصالات الکتریکی را به راحتی فراهم می کند ، به همین دلیل ما دیگر از ایجاد تغییرات در منطق کنترلی نخواهیم ترسید.

کارآیی بالا و پردازش قدرتمند: محصولات پی ال سی لوگو زیمنس با دارا بودن پردازنده‌های قدرتمند و توانایی پردازشی بالا، اجازه می‌دهند تا در طیف گسترده‌ای از کاربردهای صنعتی استفاده شوند.

در گام بعد، با محیط نرم‌افزار و امکانات آن آشنا خواهید شد.

توجه: در انتخاب تعداد ورودی‌ها و خروجی همیشه تلاش نمایید، که یک مدل‌بالاتر با تعداد ورودی و خروجی بیشتر نسبت به نیاز فعلی انتخاب نمایید.

در آینده نزدیک بیشتر دراین‌باره صحبت می‌کنیم). در جدول زیر نام تعدادی از سازندگان به همراه نام مینی پی‌ال‌سی تولیدی آن‌ها را مشاهده می‌نمایید:

قابلیت استفاده در ??????? ????? تجهیزات حمل‌ونقل مانند کنترل ماشین‌ها

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Report this wiki page